maandag 4 oktober 2010

Threats van sociale media voor corporate communicatie

Op donderdag 7 oktober organiseert de Stichting Corporate Communicatie een studiemiddag onder de noemer "Threats van sociale media voor corporate communicatie".

De inschrijvingen zijn afgesloten. Ik breng later verslag uit over de workshop. De workshop wordt geleid door Jo Pierson en Philippe Borremans.

Jo Pierson is professor aan de vakgroep Communicatiewetenschappen van de Vrije Universiteit Brussel. Daarnaast werkt hij sinds 1997 als senior onderzoeker voor het onderzoekscentrum SMIT (Studies over Media, Informatie en Telecommunicatie) aan de VUB, dat deel uitmaakt van het IBBT (Interdisciplinair centrum voor BreedBandTechnologie).




Hij doceert over socio-economische aspecten van nieuwe media. Zijn kernexpertise ligt in het domein van het innovatiestrategisch onderzoek naar gebruik en betekenis van mediatechnologie thuis, op het werk en onderweg.



Philippe Borremans, Chief Social Media Officer bij de Van Marcke Group, is verantwoordelijk voor alle online collaboratie en het gebruik van sociale media binnen de bedrijven van de Van Marcke Group.



Tijdens de middagsessie geeft hij uitleg over de manier waarop de Van Marcke Group sociale media inschakelt in haar communicatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vragen of opmerkingen bij deze post? Laat een berichtje achter!